Blogger Layouts

Thursday, November 26, 2009

besh dpt classmates cam dorg..happening~

ac220 1D
cam bese kan...
dup dap dup dap klu jumpe membe2 baru nih..
xtaw dorg nih camne..
da la aku nih mmg segan klu 1st time meet people..
haha..
tp klu da kamceng..
hoho~
tnye la sume membe yg kamceng ngn aku...
smpikan..ble aku kate kt dorg aku nih pemalu..
dorg sume kate..pemalu la sgt...
haha~
tp bile da lame2,
mmg close..mmg besh aku dpt kwn cm dorg..
diam2 dorg,same jew ngn aku upenyew klu da close..
aku nih da la ske sgt3 sakat org..
mmg la sapew yg xtaw defend mmg ckup2 aku serang..
cowie la korg yew..
hehe~
plg best la..
ktorg wat jamuan raye kat umah abg membe ktorg nih..
wat bbq..tp dorg p bantai men bungapi plak..
mcm2 budak2..
tp aku xde r join..
haha~
aku pnt mbakar ayam2 tuh...
smpi aku xlalu pon nk mkn ayam tuh...
jamuan tuh mmg sgt besh..
besh r ngn korg sume...



No comments:

Facebook Badge