Blogger Layouts

Friday, November 20, 2009

beh gak sem1 aku kat uitm ni...

lame da kot aku xupdate blog aku nih..
haha..
smpi lupe da aku de blog..

hmm...
prob aku nk mcintai law..
suda settle..
n alhamdulillah..
ngn ptolongan DIA n lecturer aku..
dpt gak aku fall in love kat law tu..
n final pon,alhamdulillah aku dpt jwb..
petua dye adalah...
cari lecturer yg syg student dye..
haha..
sgt best dpt solan spot yg smemangnyew masok final..
lega aku utk law...
tp makin lame aku blaja law..
makin aku bminat ngn law..
ceeewwaaahhhh...
haha..
mane x nyew,kite leh taw pew yg kite bleh wat lau org tipu kew..
heeeee~
sgt besh..
i lap u la law...
haha...

finally...
abeh gak sem 1 aku..
ase kejap glew..
tp mmg final ritu aku memen jew..
lastly..
cuak aku skang nk tgu result kuar 10hb dec nih..
pew la agaknyew aku dpt an..
ish3~
ku btawakal pd NYA stelah berusaha..
heeee~
moga aku dpt result yg xkcewa an sume org include myself..
huuu~
aminnn~

No comments:

Facebook Badge