Blogger Layouts

Wednesday, October 20, 2010

get out from my life...


kaw...
kaw la punca kalau study aku jatuh...
bedebah kaw..
brani2 dtg dekat ngn aku kan...
kaw sedar la, diri kaw tuh merosakkan future aku..
kaw bley paham x...
kaw bley x jgn kcu aku lg...
berambus kaw dr idup aku..
pliz laa...
aku merayu kt kaw...

wahai
kaw pergi la sejauh mungkin yg kaw bley pergi..
smpi aku xkn jumpe kaw utk slamenye...
hidup aku akn lg aman klu kaw tade...
motivate la diri kaw..
supaya kaw bley tinggalkan aku...
pergi jauh dr diri aku...
bg la aku peluang nk jd org bguna di dunia juga akhirat...
insyaALLAH...

ya ALLAH...
aku memohon pertolongan dr MU..
jauhilah diriku dr perasaan putus asa..
KAU kuatlah imanku ya ALLAH..
agar ku mampu menjauhi perasaan itu...
agar ku mampu berusaha sedaya upaya utk mjadi hambaMU yg bguna di dunia juga di akhirat kelak...

ya ALLAH..
permudahkanlah diriku dan sahabat2ku dlm menuntut ilmuMU ya ALLAH..
permudahkanlah kami dlm memahami juga mengingati segala ilmuMU..
juga berkatilah segala apa yg tlh kami pelajari selama ini ya ALLAH...
jgn lah biarkan kami alpa dgn hidup duniawi ini ya ALLAH...

ya ALLAH..
berilah peluang kepada hamba2MU yg kerdil ini...
utk menjadi hambaMU yg sentiasa bertakwa kpd MU ya ALLAH...
amin...



***moga kita semua dipermudahkan dlm menduduki
final exam yg da dekat ni...

1 comment:

Mohd Asyraf said...

gud luck k for ur final result..hope kita sama2 dpt result yg cemerlang... ^_^ eppy always k.. =)

Facebook Badge